Program szwajcarski

Zasady zdrowego żywienia i aktywności fizycznej dzieci i młodzieży w wieku szkolnym:

Broszura.pdf

Link do strony: kliknij tutaj

Programy i projekty

fax: 71 798 43 45
e-mail: sp22@sp22.wroclaw.pl

PEDAGOG I PSYCHOLOG

Pedagog i psycholog zwracają się z uprzejmą prośbą o wcześniejsze, telefoniczne lub e-mailowe umawianie spotkań.

Zegar

Niedziela 23.07.2017

Poczta

(kliknij na obrazek, aby się zalogować)

Licznik wejść

liczba odwiedzin: 2038274

ZESTAW PODRĘCZNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2017/2018

JADŁOSPIS

STABLOWICE(1).doc

Numer konta, na które należy wpłacać nalezność za obiady:

PKO BP 86 1020 5226 0000 67020418 9072

wpisując w tytule przelewu: Nazwisko i imię dziecka, klasa

TWÓRCZOŚĆ UCZNIÓW

Wiadomości

• Informujemy, że w dniach od  24.07.2017r. do 04.08.2017r. sekretariat szkoły będzie nieczynny.

• 23 czerwca pożegnaliśmy się z rokiem szkolnym 2016/2017 i przywitaliśmy wakacje!

Było to wyjątkowe zakończenie ze względu na ostatnią uroczystość w naszym dotychczasowym budynku, która została zorganizowana przez klasy trzecie pod okiem p. Joanny Ciupki i p. Moniki Grzeszczuk. Imprezę uświetnił występ taneczny klasy 5a!

• Namiot rozbity, zieleń, słońce zabawa i swoboda!

Jutro tylko świadectwo i w drogę po przygodę!

Dzieciaki, jeszcze dziś pierwszaki!

Hura!

• Całoroczne konkursy SKO zostały już rozstrzygnięte!

Tytuł MISTRZ OSZCZĘDZANIA w kategorii - posiadacz największej ilości środków na koncie w roku szkolnym 2016/2017 zdobyła Ania Urban z kl. 5b.

Dziękujemy wszystkim uczniom, rodzicom i nauczycielom, którzy przez cały rok szkolny włączali się w różnorodne akcje o charakterze wolontariatu. W szczególności dziękujemy za wielkie zaangażowanie w zbieranie nakrętek dla Fundacji Wrocławskiego ...
    • 20-go czerwca na mieście rządziła klasa 5a. Zaczęliśmy od lodów, potem prelekcja o średniowiecznym rycerstwie, kino, kręgle, restauracja i znowu lody. Dzień zakończyliśmy na samym szczycie… na wieży Kościoła Garnizonowego. W międzyczasie dwukrotnie opanowaliśmy miejski Rynek i poszaleliśmy przy wrocławskich fontannach. To było fajne zamknięcie roku szkolnego i akcji „makulatura”. Zebraliśmy ponad tonę makulatury, a zarobione pieniądze w dużym stopniu pozwoliły nam sfinansować wtorkowe wyjście.

• 21.06 uczniowie klasy młodszych odbyli spotkanie z policjantem.

Policjant w ciekawy sposób przeprowadził z uczniami pogadankę nt. bezpieczeństwa w czasie wakacji!

• W środę 14 czerwca odbył się w naszej szkole konkurs wiedzowy "NOBELEK". Uczniowie klas 4-6 wykazywali się wiedzą i umiejętnościami w zakresie przyrody, języka polskiego, matematyki, historii i  języka angielskiego.
      Gratulujemy wszystkim uczniom, którzy zmierzyli się z zadaniami, a w szczególności trzem zwycięskim drużynom ...
    • 12 czerwca odbył się finał konkursu matematyczno- przyrodniczego. Udział wzięły zespoły dwuosobowe z każdej klasy wyłonione w pierwszym etapie konkursu.

Po zaciętej i wyrównanej walce zwyciężyli przedstawiciele klasy 6a- Sandra Syrek i Kajetan Borowski!