Programy i projekty
- ROWEROWY MAJ
- Współpraca z UNICEFem
- #Mega Misja
- Akademia Światłego Rodzica
- Aktywizacja cyfrowa - Eksperci programowania
- CENTRUM MISTRZOSTWA INFORMATYCZNEGO
- Destination Imagination
- Edukacja w miejscach pamięci
- ERASMUS+
- Kompleksowy program wspomagania szkół
- Matematyczne eksperymenty
- Lider przedsiębiorczości
- Odyseja umysłu
- Partnerstwo dla Leśnicy i okolic
- Program promocji zdrowia
- Program dla szkół- mleko i owoce w szkole
- Szkoła partnerska
- Szkoła w Mieście
- W poszukiwaniu Autorytetów
- Volleymania
- Lekturki spod chmurki
- JOHANNEUM NOVUM
- Czytanie Ma Moc
- PROJEKT BIOCANTEENS
- E- TWINNING
- SZKOLNE KOŁO PIELGRZYMKOWE
Aktywizacja cyfrowa - Eksperci programowania
INNOWACYJNE ROZWIAZANIA NA RZECZ AKTYWIZACJI CYFROWEJ
Dzieci poprzez zabawę będą uczyć się podstaw programowania z użyciem programów Scratch, Scratch Jr lub Baltie. Zajęcia z użyciem maty edukacyjnej i robotów typu LEGO WeDo pozwolą w formie zabawy rozwijać w uczniach kompetencje informatyczne, myślenie komputacyjne, zdolność do kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia algorytmicznego.
Celem projektu jest zwiększenie kompetencji w zakresie nauczania programowania wśród nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, podniesienie umiejętności programowania wśród uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej oraz zwiększenie potencjału techniczno – dydaktycznego szkół objętych wsparciem.